Data publikacji: 2021-11-30

Firma: RADPOL S.A.

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/

Radpol to znany na rynku polskim i europejskim producent zaawansowanych technologicznie rozwiązań dla sektora energetyki, ciepłownictwa oraz infrastruktury gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej. W związku z rozwojem rynków poszukujemy kandydatów do pracy w Dziale Handlowym na stanowisko:

Regionalny Kierownik Sprzedaży sprzedaż eksportowa – Niemcy, Austria, Szwajcaria
Miejsce pracy: woj. warmińsko-mazurskie

Główny cel stanowiska:

Realizacja założonych celów i planów sprzedaży w powierzonym regionie

 

Wymagania oczekiwane:
  • Znajomość zasad w handlu zagranicznym (znajomość przepisów INCOTERMS w redakcji 2010 oraz znajomość zasad handlu w ramach WDT - warunek konieczny),
  • Znajomości języka niemieckiego, na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację w mowie i piśmie, ze szczególnym uwzględnieniem terminologii języka biznesu (znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego, będzie dodatkowym atutem),
  • Gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych,
  • Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy,
  • Doświadczenie w realizacji celów sprzedażowych min. 3 lata,
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych w języku niemieckim dla potrzeb szerszego grona słuchaczy,
  • Umiejętność pracy w zespole, ze szczególnym uwzględnieniem zdolności patrzenia na cele, oraz wyniki całego zespołu,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Dyspozycyjność oraz umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • Rzetelność i terminowość w realizacji zadań,
  • Znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office,
  • Czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
Podstawowe zadania i obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych rynków i kanałów sprzedaży,
  • Realizacja powierzonych celów sprzedaży oraz poziomu nowych zamówień,
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Aktywny udział w negocjacjach warunków handlowych z Klientami,
  • Udzielanie Klientom i ich pracownikom merytorycznego wsparcia, poprzez szkolenia i doradztwo techniczne,
  • Pozyskiwanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kalkulacji i ofert,
  • Przygotowywanie raportów, analiza trendów, monitorowanie rynku oraz działań konkurencji oraz identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,
  • Egzekwowanie terminowych płatności od klientów,
  • Reprezentowanie firmy poprzez udział w seminariach i targach branżowych.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B (do wyboru),
  • Pracę w zróżnicowanym wiekowo zespole, w którym doceniamy wieloletnie doświadczenie na równi z odwagą i dynamizmem młodszych pokoleń,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Duże wsparcie merytoryczne na etapie obejmowania nowego stanowiska,
  • Możliwość rozwoju własnych umiejętności oraz praktycznego wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
  • Pakiet świadczeń z funduszu socjalnego,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • Pakiet medyczny,
  • Dofinansowanie do nauki,
  • Możliwość nauki języków obcych na koszt pracodawcy,
  • Szkolenia językowe i rozwojowe,
  • Indywidualny program rozwoju.