Data publikacji: 2021-11-30

Firma: Jobman Group Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie/

Ogłoszenie numer: 6067524, z dnia 2021-11-30

Jobman Group Sp. z o.o. to agencja pracy tymczasowej z ponad 20 letnim doświadczeniem. Specjalizujemy się w rekrutacji pracowników na wielu szczeblach w zróżnicowanych sektorach. Skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów na terenie całej Polski. Poszukujemy osoby, która będzie rozwijać się obszarze realizacji projektów na stanowisku:

Koordynator Regionalny

Miejsce pracy: dolnośląskie

 

Opis stanowiska

Informacje o Kliencie

Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy, jednego z największych dostawców usług inwentaryzacyjnych w Europie Środkowej (m.in. w Polsce, Czechach, Chorwacji, Słowacji i na Węgrzech), poszukujemy osoby charyzmatycznej z kompetencjami lidera zespołu, na stanowisko Koordynatora Regionalnego. Wybrana osoba dołączy do międzynarodowego zespołu, aby aktywnie uczestniczyć w rozwoju firmy na terenie Polski.

 

CO BĘDZIESZ ROBIĆ:

  • budować i zarządzać podległym zespołem na wyznaczonym terenie i przy wyznaczonych projektach inwentaryzacyjnych,
  • układać grafik dla podległego zespołu,
  • realizować inwentaryzacje o trudniejszym stopniu (sklepy wielkopowierzchniowe, inwentaryzacje o bardziej złożonym procesie),
  • brać współudział w opracowaniu procesów inwentaryzacyjnych, „know-how” czy metodologii.
  • zarządzać sprzętem (hardware) na podległym regionie,
  • współpracować z działem zatrudnienia w celu utrzymania stabilności zespołu, skutecznego obniżania rotacji oraz budowania pozytywnej atmosfery,
  • przeprowadzać ustalenia przed inwentaryzacjami (bezpośredni kontakt z klientem),
  • odpowiadać za bieżącą obsługę klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy,
  • realizować założenia KPI.

Wymagania

JEŻELI:

  • cechuje Cię umiejętność efektywnej pracy w trybie nocnym,
  • charakteryzujesz się kompetencjami związanymi z pracą pod presją czasu,
  • cenisz sobie pracę zespołową i posiadasz kompetencje lidera zespołu,
  • jesteś otwarty na kontakt z przedstawicielami klienta,
  • uważasz się za osobę charyzmatyczną i potrafisz kreatywnie zarządzać ludźmi,
  • świetnie organizujesz sobie pracę,
  • jesteś proaktywnie nastawiony na potrzeby klienta i cechuje cię umiejętność rozwiązywania problemów,
  • posiadasz prawo jazdy kat. B.

TWOIM DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:

  • doświadczenie zawodowe w firmie zajmującej się inwentaryzacjami lub w pracy z sieciami handlowymi.

Dołącz do nas!

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • stałe wynagrodzenie oraz program motywacyjny,
  • dużą elastyczność godzin,
  • wsparcie przełożonego oraz działu zatrudnienia w budowaniu zespołu i relacji w zespole,
  • cykliczne spotkania operacyjne,
  • samochód służbowy,
  • stałe wsparcie help desk w trakcie wykonywania zleceń inwentaryzacyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.