Data publikacji: wczoraj

Firma: Action Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie/

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.

 

Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.

Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

 

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.


 
Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:
Kierownik Regionalny
Miejsce pracy: woj. pomorskie
Twoja rola w naszej organizacji

Jako Kierownik Regionalny (Regional Manager) współtworzysz zespół zajmujący się zarządzaniem siecią sklepów Action.. Głównym celem Twojej pracy jest zapewnienie spójnego i atrakcyjnego wizerunku sklepów Action w Twoim regionie, a także osiąganie założonych celów biznesowych oraz tych związanych z satysfakcją klienta. Jako Kierownik Regionalny odpowiedzialny jesteś również za kwestie HR, w ścisłej współpracy z doradcą HR dedykowanym dla Twojego regionu. Do Twojego zakresu obowiązków należą: zarządzanie kilkunastoma zespołami kierowniczymi sklepów, utrzymanie właściwych standardów i procedur sklepowych, propagowanie najlepszych praktyk, zarządzanie wskaźnikami biznesowymi wyznaczonymi dla poszczególnych sklepów.

 

Oczekujemy od Ciebie
  • wykształcenia wyższego
  • minimum czteroletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w handlu detalicznym
  • kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
  • doskonałych umiejętności organizacyjnych w warunkach presji czasu i zadań
  • zorientowania na wyniki, oraz zdecydowania i efektywności w działaniu
  • prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych
  • dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
W zamian przygotowaliśmy dla Ciebie
  • pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, także do użytku prywatnego
  • kompleksowy pakiet opieki medycznej Luxmed
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
  • możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".