Data publikacji: 2021-08-25

Firma: Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

Lokalizacja: śląskie/Katowice

 

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Regionalnego Centrum Sprzedaży
Miejsce pracy: Katowice
Zadania Dyrektora
  • Zarządzanie Regionalnym Centrum Sprzedaży i podległym zespołem;
  • Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży podległego RCS;
  • Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży w podległym obszarze geograficznym przy uwzględnianiu cross sellingu produktów KIR;
  • Pozyskiwanie i współpraca z lokalnymi partnerami w zakresie oferowania produktów KIR
  • Organizacja i nadzór nad bezpośrednią obsługą Klienta w Oddziale w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir;
  • Organizacja i nadzór nad procesami realizowanymi w RCS tj. przygotowanie zestawów certyfikatów Szafir, wsparcie techniczne Klienta w zakresie produktu - podpis elektroniczny Szafir, pełna obsługa i weryfikacja dokumentów Klientów oraz ich archiwizacja, obsługa finansowo-księgowa Klienta, dostarczanie certyfikatów do klientów na terenie woj. śląskiego i opolskiego;
  • Współpraca z Bankami Spółdzielczymi w zakresie zawartych umów;
  • Utrzymywanie kontaktów z istniejącymi klientami (odnowienia ważności certyfikatów oraz wzrost sprzedaży);
  • Prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży i nadzorowanie w tym zakresie podległy personel, sprzedaż usług oraz produktów oferowanych przez KIR;
  • Zarządzanie procesem prowadzenia dokumentacji związanej z procesem sprzedaży i obsługi Klienta;
  • Realizacja raportów i analiz.
Wymagania dla Dyrektora
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta (min 3 lata) – mile widziane w sektorze finansowym;
  • umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami;
  • komunikatywność, otwartość, pozytywne nastawienie;
  • nastawienie na wyniki i umiejętność zarządzania pracą własną i zespołu;
  • umiejętność pracy z zgodnie z procedurami;
  • dynamika i szybkie tempo pracy;
  • systematyczności, wytrwałość w działaniu;
  • konsekwencja w egzekwowaniu ustaleń z Klientami, podwładnymi i współpracownikami;
  • jakość i profesjonalizm w pracy;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość j. angielskiego (mile widziana).