Każdy szef ma swoje osobiste preferencje co do zatrudnianych pracowników. Z jednymi pracuje mu się lepiej, z innymi gorzej. Dziś przyjrzymy się pracownikom, których nie lubią szefowie.

Pracując jako kierownik regionalny musisz między innymi zwalniać oraz zatrudniać nowych pracowników. To często wiąże się z ogromnym stresem i podejmowaniem decyzji ważnych dla życia innych osób. Często jest tak, że trafiasz na osoby, które po prostu nie spełniają Twoich oczekiwań, a tym samym dobrze wiesz o tym, że będzie się Wam źle współpracowało. Brak sympatii również może mieć na to wpływ.

Jakich pracowników nie lubią szefowie?

Większość kierowników przede wszystkim nie lubi osób leniwych oraz mało zaangażowanych. Dodatkowo podkreślają oni, że nie przepadają również za osobami marudnymi, które we wszystkim widzą problemy, zamiast rozwiązania. Z takimi współpracownikami po prostu trudno dążyć do realizacji ściśle narzuconych celów.

Ponadto szefowie nie lubią również osób niesamodzielnych, które trzeba zawsze prowadzić za rękę. Właśnie takich osób starają się unikać rekruterzy, ale również sami kierownicy. Tego typu cechy można już poznać podczas rozmowy rekrutacyjnej. A gdy pojawią się nieco później, już po zatrudnieniu pracownika – weryfikacyjny okazuje się okres próbny.

Zostaw komentarz